MENU
Lelépünk,

Kettesben!!!

Ez csak rólatok szól!

tengerparti esküvő csomagok árak (9)
magyar eskuvők külföldön (2)
tengerparti esküvő csomagok árak (4)
magyar eskuvők külföldön (4)
magyar eskuvők külföldön (9)
magyar eskuvők külföldön (5)
magyar eskuvők külföldön (6)
magyar eskuvők külföldön (3)
magyar eskuvők külföldön (10)
tengerparti esküvő csomagok árak (1)
tengerparti esküvő csomagok árak (2)
tengerparti esküvő csomagok árak (3)
tengerparti esküvő csomagok árak (5)
tengerparti esküvő csomagok árak (6)
tengerparti esküvő csomagok árak (7)
tengerparti esküvő csomagok árak (8)

Csodálatos két hetet tudunk magunk mögött Amerikában, amit egy életen keresztül boldogsággal emlékezve fogunk mindig feleleveníteni, hiszen egyrészről a nászútunkat töltöttük ott, másrészről, Ottó olyan élményt adott hozzá, az általa megtervezett és kivitelezett fotózással, amit bármikor újra átélnénk.

De most visszakanyarodnék a legelejére. Évekkel ezelőtt, mikor terveztük a férjemmel az esküvőnket, nagyon sok gondolat megfordult a fejembe ezzel kapcsolatban, mivel nagy vágyam volt egy esküvő a tengerparton …..csak ketten…. a szerelmem és én……., másrészről, csodálatos családdal es barátokkal ajándékozott meg az élet, így velük is szerettem volna, életem egyik legszebb napját megosztani. Rengeteg lehetőséget átgondoltunk, utazási irodáktól ajánlatokat kértünk, külföldi esküvőszervezőket faggatunk :), barátok véleményét kértük ki, de valahogy egyik megoldás sem volt kerek, mert vagy számunkra fontos emberek maradt volna ki, vagy az egész ceremónia a helyszín rovására ment volna.

Miközben az internetet bújtam a tengerparti esküvőkkel kapcsolatban, rátaláltam egy csodálatos képekkel teli, igényesen megszerkesztett oldalra, Ottó oldalára. Az esküvői fotózás, egy eddig ismeretlen dimenziójába kerültem a honlapját nézegetve. Azonnal megmutattam a férjemnek, akit szintén elvarázsoltak az egyedi nézőpontból elkészített képek, amiket a helyszínek még gyönyörűbbé kreáltak. Ezt követően azonnal megszületett a döntés…..megtartjuk otthon az esküvőt, családunk és barátaink körében, és a nászútat megtervezzük Amerikába Miami érintésével, ahol menyasszonyi ruhában megbeszélünk Ottóval egy fotózást, így teljesülhet minden vágyam ami az esküvőnkkel kapcsolatban volt.

Az otthon megtartott esküvő után azonnal neki láttunk a nászút es a fotózás megszervezésének. Ottóval nagyon gyorsan sikerült felvenni a kapcsolatot, szinte azonnal reagált a megkeresésünkre, elmondtuk az elképzeléseinket, hogy egy esküvő nélküli esküvői fotózást szeretnék :), amire igent mondott, majd legközelebb akkor jelentkeztünk mikor kezünkbe volt a repjegy és készültünk az utazásra. A fotózás helyszínének a kiválasztása előtt több lehetséges címet átküldött, illetve én ragaszkodtam egy képhez-helyhez, ami a honlapját nézegetve nagyon megtetszett, így készültek naplementében óceán parton és este egy kikötőben éjszaki képek is.

Elérkezett a nászút ideje, megérkeztünk Amerikába, a keleti partra, ahol előszőr New Yorkba töltöttünk el 5 napot, majd onnan repültünk át Miamiba a következő 5 napra, és a végén 3 napot töltöttünk a Bahamákon egy óceánjáró hajóval.
A megérkezésünktől kezdve tartottuk Ottóval a kapcsolatot, biztosított minket, hogy minden rendben lesz, csodálatos az idő, csak arra kér minket hogy vigyázzunk a napon Miami Beach-en, nehogy leégjünk 🙂

A fotózás napján mi önállóan intéztük a fodrászt és a sminkest, bár kaptunk Ottótól erre vonatkozóan is ajánlásokat, nekünk így egyszerűbb volt, hisz a szállásunk a parton volt a központban, minden lehetőség adott volt a közelben a felkészüléshez. Miamiban béreltünk autót, így pontosan megérkeztünk a megbeszélt időpontban a kijelölt óceánpartra. Ennek a kiválasztását teljesen Ottóra bíztuk, és az egyik legszebb résszel a parton lepett meg minket. Mivel kértünk esti fotózást is, így több órán keresztül élvezhettük egymás társaságát, ami végig nevetéssel és poénokkal telt, fantasztikus beállításokat és ötleteket vetett fel, amiért mindent megtettünk, hogy megvalósítsunk, hogy egyedi csodás képek születhessenek.

Ottónál a lehetőségek és az ötletek tárháza kifogyhatatlan, rendkívűl alkalmazkodó, rugalmasan kezeli a kialakult helyzeteket, de mindemellett precíz, és ami nálunk nagyon fontos volt a rengeteg nevetés és vidám személyiség, amivel ő rendelkezik, csak ajánlani tudjuk minden jövendőbeli párnak akik szintén Miami és környékén tervezik az esküvőjüket, vagy csak egy laza kötetlen fotózással szeretnék megörökíteni az utazásukat, vagy akár a nászútjukat, mint ahogyan azt mi is tettük.

Köszönjük Ottó és reméljük nem ez volt az utolsó találkozásunk !!!!

tengerparti esküvő csomag

Hívjatok fel Skype-on, Viberen vagy Facebook messengeren!

Mit veszíthettek?

Ez Amerika, ahol minden egyszerű és nincs lehetetlen.  Itt minden megvalósítható!

error: Content is protected !!